| Suicide Squad [nouvelle série] | |
|
+3phantom stranger Mr Terrific Mars contre attacks 7 participants |
|
Auteur | Message |
---|
Mars contre attacks Celeste member
Age : 48 Localisation : Paris Date d'inscription : 12/12/2007
| Sujet: Suicide Squad [nouvelle série] Jeu 9 Juin 2011 - 20:20 | |
| - Citation :
- Harley Quinn! Deadshot! King Shark! They’re a team of death-row super
villains recruited by the government to take on missions so dangerous – they’re sheer suicide! Who will be the first to crack under the pressure? Find out in SUICIDE SQUAD #1, written by Adam Glass (FLASHPOINT: LEGION OF DOOM) with art by Marco Rudy (THE SHIELD). | |
|
| |
Mr Terrific Invincible member
Age : 48 Localisation : malakoff Date d'inscription : 26/07/2006
| |
| |
| Sujet: Re: Suicide Squad [nouvelle série] Lun 13 Juin 2011 - 17:33 | |
| SUICIDE SQUAD #1
Written by ADAM GLASS Art by MARCO RUDY Cover by RYAN BENJAMIN
They’re a team of death-row super villains recruited by the government to take on missions so dangerous – they’re sheer suicide! Harley Quinn! Deadshot! King Shark! Defeated and imprisoned, they’re being interrogated about their mission – and about who’s pulling the strings behind this illegal operation. Who will be the first to crack under the pressure? | |
|
| |
| Sujet: Re: Suicide Squad [nouvelle série] Mer 13 Juil 2011 - 18:23 | |
| SUICIDE SQUAD #2Written by ADAM GLASS Art by FEDERICO DELLOCCHIO and RANSOM GETTY Cover by RYAN BENJAMIN 80,000 ordinary people vs. the Squad! Well, they’re not really “people.” Not anymore. With an entire sports stadium on lockdown following the outbreak of an unknown virus, Deadshot, Harley Quinn and the rest of the Squad must sneak past a military perimeter and fight their way through the infected to retrieve... “it.” What is “it”...? Brace yourself for a stomach-churning reveal as the most brutal version of the Suicide Squad soldiers on! Plus: Bring a body bag – it’s the team’s first Squad fatality! | |
|
| |
| Sujet: Re: Suicide Squad [nouvelle série] Dim 24 Juil 2011 - 10:10 | |
| | |
|
| |
| Sujet: Re: Suicide Squad [nouvelle série] Lun 25 Juil 2011 - 17:31 | |
| | |
|
| |
| Sujet: Re: Suicide Squad [nouvelle série] Lun 15 Aoû 2011 - 16:19 | |
| SUICIDE SQUAD #3
Written by ADAM GLASS Art by FEDERICO DALLOCCHIO Cover by RYAN BENJAMIN “Abort evac. Suicide Squad…you’re on your own!” After last issue’s harrowing mission, the covert Squad must “disappear” until Task Force X can safely (and secretly) extract them from the field. Can a team of super villain soldiers maintain a low profile in a small town? Plus, another Squad member bites the dust – and King Shark eats a guy. | |
|
| |
phantom stranger Sensationnal member
Age : 42 Localisation : région parisienne Date d'inscription : 31/07/2011
| Sujet: Re: Suicide Squad [nouvelle série] Lun 15 Aoû 2011 - 18:36 | |
| J'aime bien l'idée de recruter des méchants par le gouvernement.
J'aime aussi harley Quiin, je ne l'aurai pas reconnu.
Par contre, je n'aime pas l'espèce de dinosaure. | |
|
| |
| Sujet: Re: Suicide Squad [nouvelle série] Jeu 8 Sep 2011 - 17:31 | |
| | |
|
| |
| Sujet: Re: Suicide Squad [nouvelle série] Mer 14 Sep 2011 - 18:05 | |
| | |
|
| |
Ben Wawe Ultimate member
Age : 37 Localisation : A l'ombre de mes rêves Date d'inscription : 08/05/2006
| Sujet: Re: Suicide Squad [nouvelle série] Jeu 15 Sep 2011 - 16:02 | |
| Je viens de lire la nouvelle fournée de comics DC. Je parlerai plus longuement des réussites (Batman and Robin, Superboy, Demon Knights, Green Lantern voire Grifter et Deathstroke), mais je voulais surtout pousser un gros "WHAT THE FUCK" à la fin de la lecture de Suicide Squad. Durant tout le numéro, j'ai beaucoup apprécié l'écriture d'Adam Glass et les dessins de Dallocchio, avec une très bonne ambiance et une bonne gestion des personnages. Une vraie bonne surprise, donc, et même les nouveaux looks passent. Cependant, c'est quoi cette idée sur Amanda Waller ?! - Spoiler:
Pourquoi en faire une femme mince, comme dans Smallville et Green Lantern ?! Pour une fois qu'un personnage avec un embonpoint était bien traité (on ne se moquait pas d'elle) et était mis en avant, pour une fois qu'une femme forte n'était pas dans les "normes" des magazines et des fantasmes actuels, voilà que tout est ruiné ! Je trouve ça très, très dommage. Je continuerai à lire la série, mais que c'est bête.
| |
|
| |
| Sujet: Re: Suicide Squad [nouvelle série] Jeu 15 Sep 2011 - 17:15 | |
| espérons que ce soit une image holographique ou qu'elle va les regagner dans le futur | |
|
| |
Doc119 Spectacular member
Age : 34 Localisation : Poitiers Date d'inscription : 09/02/2008
| Sujet: Re: Suicide Squad [nouvelle série] Jeu 15 Sep 2011 - 17:27 | |
| Si c'est une image holographique ce nest pas mieux ça sous entends que lorsque on est fort on dois utiliser ce genre de subterfuge pour cacher ce qu'on est ? l'idée que ça véhicule est bien pire je trouve. | |
|
| |
Ben Wawe Ultimate member
| |
| |
Mythic Immortal member
Age : 45 Localisation : dans la noire partie forum, celle où vous viendrez tous tôt ou tard Date d'inscription : 08/05/2006
| Sujet: Re: Suicide Squad [nouvelle série] Jeu 15 Sep 2011 - 17:32 | |
| J'ai arrêté Smallville rapidement mais l'image que tu me montres d'Amada Waller, si elle n'est pas grosse sur l'image, elle n'est pas non plus une gravure de monde, elle a quelque kilos en plus, plus en tout cas que dans Green Lantern. | |
|
| |
Ben Wawe Ultimate member
| Sujet: Re: Suicide Squad [nouvelle série] Jeu 15 Sep 2011 - 19:55 | |
| On passe des deux images de gauche à celle de droite, Mythic : Et la version Smallville ne suivait pas non plus la version initiale. | |
|
| |
Mythic Immortal member
Age : 45 Localisation : dans la noire partie forum, celle où vous viendrez tous tôt ou tard Date d'inscription : 08/05/2006
| Sujet: Re: Suicide Squad [nouvelle série] Jeu 15 Sep 2011 - 20:08 | |
| Je sais qu'Amanda Waller est grosse mais sur l'image que tu as mis d'elle dans Smallville, elle fait de mon point de vue quand même enrobée. Après je suis tout à fait d'accord avec toi, ils l'ont vraiment changé mais je me répète, je suis moins choqué par la Amanda Waller de Smallville que par celle de Green Lantern. | |
|
| |
Ben Wawe Ultimate member
| Sujet: Re: Suicide Squad [nouvelle série] Jeu 15 Sep 2011 - 21:08 | |
| Certes, Jackie Brown fait plus enrobée, mais on n'est pas au niveau de sa version comics, et c'est ça qui est dommage. | |
|
| |
| Sujet: Re: Suicide Squad [nouvelle série] Lun 19 Sep 2011 - 17:27 | |
| SUICIDE SQUAD #4Written by ADAM GLASS Art by FEDERICO DALLACCHIO Cover by DAN PANOSIAN The body count rises! Another Squad member falls – but not the way you might expect! Betrayal follows betrayal as Captain Boomerang joins the Squad in a smash-and-grab against the terrorist organization Kobra, and Harley Quinn shows why you should never, ever recruit Squad members from Arkham Asylum. Brace yourself for a last-page shocker the likes of which the Squad has never faced before! | |
|
| |
| Sujet: Re: Suicide Squad [nouvelle série] Lun 10 Oct 2011 - 19:09 | |
| | |
|
| |
| Sujet: Re: Suicide Squad [nouvelle série] Mar 18 Oct 2011 - 17:39 | |
| SUICIDE SQUAD #5Written by ADAM GLASS Art by FEDERICO DALLOCCHIO Cover by DAN PANOSIAN Super-Villain prison riot! After returning from a string of hellish missions, the surviving members of the Suicide Squad are forced to undertake one last task: stop an all-out riot inside Belle Reve Penitentiary, the roughest Super-Villain prison on the planet! | |
|
| |
| Sujet: Re: Suicide Squad [nouvelle série] Ven 4 Nov 2011 - 22:17 | |
| | |
|
| |
| Sujet: Re: Suicide Squad [nouvelle série] Lun 7 Nov 2011 - 18:08 | |
| | |
|
| |
| Sujet: Re: Suicide Squad [nouvelle série] Lun 14 Nov 2011 - 20:57 | |
| SUICIDE SQUAD #6Written by ADAM GLASS Art by TOM RANEY Cover by PAUL RENAULD “The Hunt for Harley Quinn” starts here! After causing a prison riot and escaping an “escape-proof” supervillain penitentiary, the maniacal Harley Quinn is on the loose! The race is on as Deadshot – leading an all-new Suicide Squad – tracks his former teammate as Harley hunts the love of her life: the Joker! Plus: Don’t miss the unofficial crossover with STORMWATCH #6, tying into the explosive events of that issue! | |
|
| |
| Sujet: Re: Suicide Squad [nouvelle série] Ven 9 Déc 2011 - 6:26 | |
| | |
|
| |
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: Suicide Squad [nouvelle série] | |
| |
|