| Sex [Image Comics] | |
|
|
Auteur | Message |
---|
Mr Terrific Invincible member
Age : 48 Localisation : malakoff Date d'inscription : 26/07/2006
| Sujet: Sex [Image Comics] Dim 24 Mar 2013 - 21:05 | |
| | |
|
| |
Mars contre attacks Celeste member
Age : 48 Localisation : Paris Date d'inscription : 12/12/2007
| Sujet: Re: Sex [Image Comics] Ven 12 Avr 2013 - 17:52 | |
| SEX #5story JOE CASEY art / cover PIOTR KOWALSKI Simon Cooke's night out has disastrous consequences! And not just socially. But, hey, at least he's trying! Meanwhile, life in Saturn City's criminal underworld rolls on... just not as smoothly as expected. Never forget: SEX is real! SEX is now! But, most importantly, SEX has infected your local comic book store! | |
|
| |
Arathorn X Immortal member
Age : 36 Localisation : Entre Moselle et Alsace Date d'inscription : 08/05/2006
| Sujet: Re: Sex [Image Comics] Ven 12 Avr 2013 - 21:17 | |
| Quelqu'un a essayé ce titre ? | |
|
| |
| Sujet: Re: Sex [Image Comics] Sam 13 Avr 2013 - 5:50 | |
| oui, j'en parlerai un peu plus une fois que j'aurai lu le 2 car le premier numéro m'a laissé perplexe pour l'instant | |
|
| |
| Sujet: Re: Sex [Image Comics] Dim 14 Avr 2013 - 10:26 | |
| | |
|
| |
| Sujet: Re: Sex [Image Comics] Dim 14 Avr 2013 - 10:29 | |
| - Arathorn X a écrit:
- Quelqu'un a essayé ce titre ?
Oui moi de fait ^^ C'est un univers assez fouiller, le mot sex n'est pas là pour rien. Même si c'est soit pas assez dans le bouquin érotique, soit trop dans le coté sex pour vendre. Y'a des choses qui parraissent intéressante, mais c'est super lent et trop trop bavard. Enfin je pense que le code couleur dans les bulles n'est pas là pour rien, mais pour l'instant je le comprend pas. Je lui laisse encore un numéro, et si c'est égal aux deux premier j'arrêterais là. | |
|
| |
| Sujet: Re: Sex [Image Comics] Mar 21 Mai 2013 - 17:39 | |
| | |
|
| |
| Sujet: Re: Sex [Image Comics] Mer 12 Juin 2013 - 19:06 | |
| SEX #7story JOE CASEY art / cover PIOTR KOWALSKI There's romance in the Saturn City air... but 1) for whom does the love bell toll and 2) how depraved will it get? Meanwhile, Simon Cooke finds himself at a new kind of crossroads. So... will he or won't he? Only his lawyer sidekick knows for sure, but a good wingman's work is never done! | |
|
| |
| Sujet: Re: Sex [Image Comics] Jeu 11 Juil 2013 - 22:36 | |
| SEX #8story JOE CASEY art / cover PIOTR KOWALSKI THIS IS IT! Simon Cooke finally comes face to face with the psycho-social phenomenon known as… the Saturnalia! What surprises await him? More importantly: Who's gonna get naked? It's all been building to this climax so, whatever you do, don't you dare miss it! | |
|
| |
| Sujet: Re: Sex [Image Comics] Jeu 29 Aoû 2013 - 19:34 | |
| | |
|
| |
| Sujet: Re: Sex [Image Comics] Ven 13 Sep 2013 - 19:21 | |
| SEX #9story JOE CASEY art MORGAN JESKE & PIOTR KOWALSKI cover PIOTR KOWALSKI We know you're all wondering—what was life like in Saturn City in the glorious heyday of the Armored Saint? Find out this issue in a special flashback sequence drawn by MORGAN JESKE (CHANGE)! An orgy of action! Secrets revealed! Onions peeled! Don't miss it! | |
|
| |
| Sujet: Re: Sex [Image Comics] Sam 19 Oct 2013 - 19:40 | |
| SEX #10story JOE CASEY art / cover PIOTR KOWALSKI SEX goes global! Simon Cooke is stalked! Larry gets laid! Keenan seeds his future! Annabelle keeps it together! The Prank Addict is run down! Bring the noise! Bring the pain! Bring your money and buy more SEX! | |
|
| |
| Sujet: Re: Sex [Image Comics] Lun 28 Oct 2013 - 22:58 | |
| | |
|
| |
| Sujet: Re: Sex [Image Comics] Lun 18 Nov 2013 - 20:08 | |
| SEX #11(W) Joe Casey (A/CA) Piotr Kowalski This issue, SEX goes even deeper than ever before! Simon Cooke faces his adulthood. Japanese businessmen get their freak on. Annabelle reprimands an employee. Then there’s the battle cry heard throughout the underworld: “Breaks! Damn straight!” This one’s a rub for the ages! | |
|
| |
| Sujet: Re: Sex [Image Comics] Mar 17 Déc 2013 - 20:43 | |
| SEX #12Written by Joe Casey, art and cover by Piotr Kowalski. Life in Saturn City is about to get even more complicated. Who are the good guys? Who are the bad guys? And who's getting laid? The answers will shock and awe as the first year of Sex comes to a climax! | |
|
| |
| Sex [Image Comics] | |
|